Naročilo ponudbe
Postopek naročila energetske izkaznice
- Posredujte podatke stavbe preko elektronske pošte ali po telefonu.
Podatki, ki jih potrebujemo za določitev cene izdelave energetske izkaznice so:
– naslov, kjer se nahaja stavba (po možnosti še ID stavbe, katastrska občina, parcelna številka)
– uporabna površina stavbe
– leto izgradnje
– namen: novogradnja, najem, prodaja ali javna predstavitev
– dokumentacija, ki je na voljo (PGD, PZI, PID, elaborat gradbene fizike, podatki o dejanski porabi energije v stavbi),
– kontakt (ime, priimek, telefonska številka)
- Po potrditvi naše ponudbe izpolnite uradni obrazec za naročila, ter nam podpisanega posredujte preko elektronske pošte, faksu ali po pošti na naš naslov (podatki zgoraj).
- Dogovorimo se za ogled stavbe in vam izdelamo energetsko izkaznico, ki jo v tiskani obliki pošljemo na vaš naslov.